Головна сторiнка
Адмiнiстрацiя
Педагогiчний колектив
Символи гімназії
Самоврядування
Мiжнародна дiяльнiсть
Співробітництво з ВНЗ
Нашi досягнення
Вчителям
Семінари, конференції, виступи
Для учнiв
Для батькiв
Вступ до гiмназiї
Позакласна та виховна робота
Патріотичне виховання
Психологічна та соціальна робота
Галерея
Учні про гімназію
Преса про нас
Відеоархів
Адреса гiмназiї
Мапа сайту


Гiмназiя є асоцiйованим членом ЮНЕСКО
(з 2007 року)
Входить до Асоцiацiї працiвникiв лiцеїв i гiмназiй України (з 1999 року)


ПСИХОЛОГІЧНА ТА СОЦІАЛЬНА РОБОТА

Воробей Н. В. Воробей
Наталiя Василiвна

Соцiальний педагог

Сологуб Н. М. Сологуб
Наталія Миколаївна

Психолог-методист
Практикуючий психолог

Педагогічний стаж 18 років

Морозова О.С. Морозова
Ольга Сергіївна

Педагог-організатор

Євтушенко О.В. Євтушенко
Ольга Володимирівна

Соціальний педагог





Як готуватися до іспитіві

Під гіперактивністю розуміють надзвичайно неспокійну фізичну і розумову активність у дітей. Найяскравіші її прояви можна спостерігати у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Іспити, як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли вони закінчуються, з’являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими втратами для власного здоров’я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху та безсонних ночей.

Читати далі>>>



Гіперактивна дитина

Під гіперактивністю розуміють надзвичайно неспокійну фізичну і розумову активність у дітей. Найяскравіші її прояви можна спостерігати у дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.

Психологи виділяють наступні ознаки, які є діагностичними симптомами гіперактивної дитини:
неспокійні рухи в кистях і стопах;
не може спокійно всидіти на місці, коли від неї цього вимагають;
з легкістю відволікається на сторонні стимули;
не може дочекатися своєї черги під час ігор, свят, занять;
на запитання зазвичай відповідає, не замислюючись, не дослухавши їх до кінця;
докладає великих зусиль, аби зберегти увагу під час виконання завдань або ігор;
часто переходить від однієї незавершеної дії до іншої;
балакуча;
часто заважає іншим, чіпляється до оточуючих, наприклад, втручається в ігри інших дітей;
часто губить речі, що є необхідними у школі, вдома, на вулиці;
іноді здійснює небезпечні дії, не замислюючись про наслідки, але пригод або гострих відчуттів спеціально не шукає.

Читати далі>>>



Хлопчики і дівчатка: дві великі різниці

Більшість батьків впевнені в тому, що хлопчики повинні грати у війну, а дівчатка - у «дочки-матері». На справді ж все трохи складніше.

Кожен, кому довелося виховувати дітей обох статей, скаже вам, що різниця між ними помітна з перших днів і нічого з цим не поробиш.

Читати далі>>>



Умови успішної адаптації першокласників

Початок шкільного життя і навчальної діяльності дітей висувають нові проблеми, які потребують особливої уваги педагогів і психолога. Які труднощі можуть спіткати дитину в цей період? Які природні механізми адаптації і за яких умов вони «спрацьовують»?

Критерії адаптації умовно можна поділити на об'єктивні та суб'єктивні. Об'єктивні показники адаптації - це адекватна поведінка та успішне навчання. До суб'єктивних належать самовдоволення, яке проявляється в емоційному стані, та внутрішній комфорт. Навчальна діяльність складається з фізіологічного, психічного, інтелектуального, соціального, педагогічного та інших аспектів. Адаптація дитини до школи має ту ж різноманітність аспектів.

Читати далі>>>



Основні способи, якими батьки можуть висловити свою любов до дитини

1. Дотик Тактильна ласка однаково важлива як для хлопчиків, так і для дівчаток. Тому, коли ви виражаєте свою любов за допомогою ніжних дотиків, поцілунків, цим можна сказати набагато більше, ніж словами (я тебе люблю).

2. Слова-заохочення Коли ми хвалимо дитину, ми дякуємо їй за те, що вона зробила, чого досягла сама. Проте не треба хвалити дитину надто часто, тому що слова втратять усю силу і сенс. Пам’ятайте, що кожна похвала має бути обґрунтованою та щирою. У спілкуванні з дитиною намагайтеся говорити спокійно і м’яко, навіть тоді, коли ви не задоволені. Слід менше вимагати від дитини. Пам’ятайте, що постійна критика шкодить їй, бо вона не є доказом батьківської любові. Щодня даруйте дитині приємні слова підтримки, заохочення, схвалення, ласки.

Читати далі>>>



Любов довго терпить

Любові потребує кожна людина, а найбільше маленька незахищена дитина. Говорять, діти зараз стали іншими: не поважають старших, з ними важко….. Це не так, іншим стало життя.

Давайте спробуємо змінити себе!

Як проявляти любов?

| Головна сторiнка | Адмiнiстрацiя | Педагогiчний колектив | Самоврядування | Символи гімназії | Мiжнародна дiяльність |
| Співробітництво з ВНЗ | Нашi досягнення | Вчителям | Семінари, конференції, виступи | Для учнiв | Для батькiв |
| Вступ до гiмназiї | Позакласна та виховна робота | Патріотичне виховання | Психологічна та соціальна робота | Галерея |
| Учні про гімназію | Преса про нас | Відеоархів | Адреса гiмназiї | Мапа сайту|