|
Моніторинг якості освіти
В гімназії на кінець року в 1-11 класах навчалося 1082 учні, з них
412 - учні 1-4 класів, з яких 212 - учні 3-4 класів,
670 - учні 5-11 клаів.
Із 212 учнів 3-4 класів закінчили 2019-2020 н.р.
83 - тільки з високими результатами навчальних досягнень;
127 - з високим і достатнім результатом навчальних досягнень.
Із 670 учнів НВК 5-11 класів закінчили 2019-2020 н.р.
121 – тільки з високими результатами навчальних досягнень;
510 – з високим і достатнім результатом навчальних досягнень,
що складає 76,1 % від загальної кількості учнів 5-11 класів
Серед випускників 11 класів:
18 нагороджено Золотою медаллю;
1 нагороджено Срібною медаллю;
Серед випускників 9 класів:
7 учнів отримали свідоцтва з відзнакою.
241 учнів були членами клубу «Олімпік».
У Першому етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін взяли участь
164 учнів 5-11 класів гімназії
98 учнів – стали переможцями у Другому етапі Всеукраїнських олімпіадз базових дисциплін;
32 учені є переможцями Третього етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;
До відбіркового туру 3 учнів 9-11 класів було залучено до участі у IV етапі всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, але у зв'язку з Covid19 IV етап не проводився.
У 2019-2020 н.р. в секціях і відділеннях наукового товариства МАН НВК працювало 106 учнів 7–11 класів. Серед них переможцями стали:
І (районного) етапу 40 учнів,
ІІ (міського) етапу 18 учнів 8-10 класів,
13 учнів отримали Грамоти.
|
Пріоритетними напрямками роботи і завданнями гімназії є:
| Удосконалення змісту діяльності гімназії відповідно відповідно Державного стандарту загальної середньої освіти, Законів України «Про освіту», «Про середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти; |
| Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для самореалізації індивідуального розвитку особистості; |
| Побудова процесу виховання, розвитку і навчання на основі вивчення даних психологічних індивідуальних особливостей та аналізу досліджень стану здоров'я учнів; |
| Удосконалення системи управління навчальним закладом на основі моніторингу; |
| Формування всебічно розвиненої особистості, яка має не тільки високий рівень знань, а і високий потенціал творчого, морального, фізичного розвитку і здоров'я; |
| Забезпечити умови для розвитку творчих здібностей учнів, реалізації їхніх природніх задатків, нахилів шляхом:
- включення до варіативної складової навчальних планів, курсів за вибором та факультативів;
- створення й апробація власних програм для ведення;
- залучення до проектної діяльності;
- залучення до участі у предметних конкурсах, олімпіадах, МАН.
|
| Здійснювати інформаційно-педагогічний супровід обдарованих дітей із метою надання консультацій щодо створення особистих портфоліо; |
| Підвищення якості знань учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес ІКТ та використання інформаційної мережі Іnternet; |
| Забезпечення можливостей рівного доступу учнів для здобуття загальноосвітньої профільної та допрофесійної і професійної підготовки, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання та мобільності в умовах реформування сучасного суспільства; |
| Створення умов для безперервного естетичного виховання засобами позакласної та позашкільної роботи; |
| Досягнення ефективної координації діагностико-профілактичної, просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості щодо попередження правопорушень, бездоглядності, інших негативних проявів; |
| Забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення залучення дітей до народних звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості; |
| Впровадження в освітній процес прогнозування навчальних досягнень учнів на основі само моніторингу, складання портфоліо; |
| Спрямувати роботу вчителів кафедри на вдосконалення мовленнєвих компетенцій учнів з метою інтеграції випускників гімназії в європейський освітянський простір; |
| Посилення цілеспрямованої роботи щодо поліпшення вивчення української мови; |
| Раціональне використання варіативної складової навчального плану; |
| Демократизація педагогічного мікроклімату, що грунтується на партнерстві всіх учасників навчально-виховного процесу. |
|
Педагогічний колектив гімназії буде продовжувати працювати над проблемами:
Формування інформаційно-комунікативного простору як засобу реалізації інноваційного підходу до забезпечення європейської якості освіти
Створення виховної системи як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання.
|
Філософія гімназії
Працюємо послідовно над технологією розвитку особистості, над створенням цілісної системи навчання й виховання.
Добиваємося єдності інваріантів викладацької і виховної роботи.
Сприяємо повноцінному фізичному розвитку особистості гімназиста формуємо навички здорового способу життя.
Спрямовуємо весь навчально-виховний процес на розвиток і саморозвиток дитини, на реалізацію її освітніх інтересів, розкриття творчого потенціалу особистості.
Кодекс гімназії
Вір у себе і вчись
Май почуття гідності
Будь самим собою; тут цінують кожного з Вас
Учись сам, не чекай, поки тебе навчить життя
Байдужість набагато шкідливіша, ніж нездатність щось робити
Черпай сили в собі; будь творчим
Пишайся своєю гімназією; вона особлива, як особливий і ти
|
|
|