Невмержицька Ольга Федорівна
Голова методичного об'єднання ЗАСЛУЖЕНИЙ ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНИ
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Стаж роботи - 24 р.
Переможець Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2011" у номінації "Світова література"
"Стань для учнів чарівником, що перетворює складне і незрозуміле у просте і захоплююче,
відкрий їм цілий світ мистецтва!"
|
|
Тросюк Світлана Дмитрівна
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Стаж роботи - 26 р. Нагороджена грамотою МОН та знаком “Відмінник освіти України”
"Людина народжується, щоб бути щасливою. А кожна дитина може і повинна
бути щасливою. І цього треба навчати"
Працює над проблемою індивідуального навчання на уроках російської мови
|
Федорченко Галина Іванівна
Вчитель вищої категорії, Старший вчитель. Стаж роботи - 53 р. Нагороджена Грамотою МОН та знаком “Відмінник освіти України”.
"Знать надобно не мало:
Открыть поэзию вечную,
Учить сложнейшему полету — над собой —
И принимать без ропота судьбу
И мудро жить".
Працює над проблемою розвитку зв'язного мовлення учнів шляхом збагачення словнарного запасу
|
|
Щеннікова Ніна Іванівна
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Стаж роботи - 46 р.
Нагороджена грамотою МОН та знаком
“Відмінник освіти України”, нагороджена подякою Київського міського голови
"Взяла важке завдання я собі у душу:
коли учитель, то, значить, мушу.
Дітей учити бути людьми!
Обов’язки на свої плечі:
Учитель між усіх віків
Майбутнього предтеча!"
Методична тема: інтерактивні форми навчання — важливий спосіб підвищення
ефективності уроків зарубіжної літератури в старших класах
|
Крутофіст Світлана Іванівна
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Стаж роботи - 23 р.
Нагороджена грамотами Головного управління освіти і науки КМДА та Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації
Персональний сайт вчителя
Учитель - це не той, хто навчає чогось, а той, хто спонукає учня виявити найкраще, що у ньому є, для того, щоб розкрити те, що йому вже відомо (П. Коельо)
Методична тема: Розвиток творчих здібностей та рис духовності на уроках
|
|
|