Головна сторiнка
Адмiнiстрацiя
Педагогiчний колектив
Символи гімназії
Самоврядування
Мiжнародна дiяльнiсть
Нашi досягнення
Вчителям
Для учнiв
Для батькiв
Вступ до гiмназiї
Позакласна та виховна робота
Підсумки виховної роботи, 2013-2014 н.р.
Психологічна та соціальна робота
Галерея
Учні про гімназію
Адреса гiмназiї
Мапа сайту


Гiмназiя є асоцiйованим членом ЮНЕСКО
(з 2007 року)
Входить до Асоцiацiї працiвникiв лiцеїв i гiмназiй України (з 1999 року)


ПІДСУМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ, 2013-2014 н.р.


У 2013-2014 н.р.виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм та ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Програма розрахована на вікові, індивідуальні та психолого-педагогічні особливості учнів. Метою «Основних орієнтирів виховання» - є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

Протягом 2013-2014 н.р. виховна робота проводилась згідно затвердженого плану роботи гімназії №143. Основні виховні заходи спрямовано на реалізацію поставленої проблеми: «Створення виховного простору як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання».

Виходячи із можливостей гімназії виховний процес був спрямований на виконання наступних завдань:
 створення оптимальних психолого-педагогічних умов для самореалізації індивідуального розвитку особистості;
 побудова процесу виховання, розвитку і навчання на основі вивчення даних психологічних індивідуальних особливостей та аналізу досліджень стану здоров'я учнів;
 формування всебічно розвиненої особистості, яка має не тільки високий рівень знань, а і високий потенціал творчого, морального, фізичного розвитку і здоров'я;
 виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання та мобільності в умовах реформування сучасного суспільства;
 створення умов для безперервного естетичного виховання засобами позакласної та позашкільної роботи;
 досягнення ефективної координації діагностико-профілактичної, просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості щодо попередження правопорушень, бездоглядності, інших негативних проявів;
 забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, вивчення залучення дітей до народних звичаїв, обрядів, виховання в них національної свідомості і самосвідомості.

У гімназії були проведені традиційні загально шкільні виховні заходи: свято «Першого дзвоника», V учнівські олімпійські ігри, святковий концерт «Учителю вклонися до землі», виставка букетів «Щедра осінь», «Посвята у гімназисти», виховні заходи присвячені 70 річниці визволення Києва та України, «Минуле стукає у наші серця» (пам’яті жертв Голодомору), благодійна акція до дня Святого Миколая, екологічна акція «Новорічна ялинка», фестиваль Європейських країн «Відкриваємо Світ», єдиний екскурсійний день – «Наша країна – рідна Україна», новорічні вечори. День Святого Валентина, свято до дня Захисника Вітчизни, свята приурочені 200 річчю Т.Г. Шевченка, урок-реквієм до дня Чорнобильської трагедії, святкова лінійка та конференція до Дня Перемоги, заходи до дня Європи та свято останнього дзвоника, випускні вечори.

Одним із напрямків роботи на який треба звернути увагу класних керівників це всебічний розвитку та виховання дитини, який потребує тісної співпраці гімназії та сім’ї.

Соціальний інститут сім’ї є основним у суспільстві, він формує наступні покоління та виховує гідну зміну, що забезпечуватиме розвиток та процвітання як громадянина, так і всієї держави.

Потребою часу є систематична й послідовна педагогізація батьківської громадськості, оскільки члени сім’ї є першими вихователями дитини. Тому у навчально-виховному процесі необхідно враховувати, що вплив сім’ї на підростаючу особистість залежить від багатьох факторів, а саме:
 склад сім’ї (повна – неповна, наявність членів старшого покоління);
 побутових умов;
 морально-психологічного клімату;
 соціальної орієнтації;
 загальної культури;
 забезпечення єдності вимог до дитини усіх членів сім’ї;
 характер спілкування батьків із дитиною;
 єдність сімейних інтересів.

Батьківські збори

Протягом року у стінах гімназії були проведені тематичні батьківські збори:
 Розвиток творчих здібностей дитини у процесі спільної діяльності.(5,6 кл.);
  «Особливості підлітків у період дорослішання» 7,8 кл.
 Формування навичок самоосвіти і самовиховання 10 кл.
 Підготовка старшокласників до складання іспитів і обрання майбутньої професії 9, 11 кл.
 Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей в атмосфері злагоди 5 кл.
 Авторитет особистості - приклад батьків у процесі виховання 7,8 кл.

Гурткова робота гімназії

Значна роль у виховному процесі гімназії відведена гуртковій роботі, яка є дієвою, популярною формою діяльності учнів у позаурочний час. Гуртки використовуються для різнобічної освіти і виховання учнів, розвитку у них художніх, науково-технічних, організаторських здібностей, умінь, навичок та формування творчої особистості гімназистів у рамках реалізації програми «Обдарованість».

У 2013-2014 н.р. у гімназії працювали 22 гуртки, серед яких є гуртки: предметні, технічної творчості, художньої самодіяльності, прикладних навичок і умінь, які є дієвим фактором формування всебічно розвиненої особистості.


А Р Х І В:

Підсумки виховної роботи, 2013-2014 н.р.
Підсумки виховної роботи, 2012-2013 н.р.
Підсумки виховної роботи, 2011-2012 н.р.
Підсумки виховної роботи, 2010-2011 н.р.
Підсумки виховної роботи, 2008-2009 н.р.


Головна сторiнка | Адмiнiстрацiя| Педагогiчний колектив | Символи гімназії | Самоврядування |
| Мiжнародна дiяльнiсть | Нашi досягнення | Вчителям | Для учнiв | Для батькiв | Вступ до гiмназiї |
| Позакласна та виховна робота | Підсумки виховної роботи, 2013-2014 н.р. | Психологічна та соціальна робота |
| Галерея | Учні про гімназію | Преса про нас | Відеоархів | Адреса гiмназiї | Мапа сайту|