Гурткова робота гімназії
Керуючись Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державною програмою «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (Наказ МОН від 31.10.2011 № 1243), згідно з річним планом роботи гімназії педагогічний колектив у 2012-2013 навчальному році створював сприятливі умови для розвитку і саморозвитку особистості учня, плідно працював над впровадженням проблеми: "Створення виховної системи як ресурсу розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання".
Виховна робота з учнями будувалася за напрямками: фізичне здоров’я дитини - здоров’я нації; виховання та розвиток особистості дитини; громадянське виховання; родинно-сімейне виховання; патріотичне виховання;художньо-естетичне виховання; морально-правове виховання; екологічне виховання; формування здорового способу життя; превентивне виховання. Пріоритетним напрямком виховної роботи з учнями було громадянсько-патріотичне виховання.
Діяльність методоб’єднань класних керівників 1-4 та 5-11 класів була спрямована на реалізацію головної мети: створення шкільного соціально - культурного освітнього середовища, яке сприяє розвитку інтелектуальних здібностей, зміцненню фізичного та духовного здоров’я, формуванню навичок здорового способу життя у вихованців.
Класні керівники працювали за індивідуальними планами, змістовна наповнюваність яких відповідала віковим особливостям учнів і була спрямована на виховання у них ціннісного ставлення до себе, до сім’ї, родини, людей, до праці, до природи, до культури і мистецтва, ставлення до суспільства і держави.
Питання виховної роботи виносилися для обговорення на засідання педагогічної ради: «Виховна система як ресурс розвитку особистості в контексті реалізації основних орієнтирів виховання», «Про втілення Концепції формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя», «Про стан правовиховної роботи в класних колективах»; заслуховувалися на засіданнях Ради школи: «Про поліпшення комфортності навчально-виховного процесу», «Про стан і заходи з поліпшення сімейного виховання»
Згідно з річним планом у гімназії було заплановано і проведено комплекс виховних заходів:
"Знову кличе дзвоник до школи" - свято першого дзвоника.
Місячник безпеки руху "Безпечна дорога".
Декада здоров’я та спорту. Шкільна олімпіада 5-10 класи.
"Вчителько моя, де знайти слова…" - свято до Дня вчителя
"Святині українського народу" - традиційне свято.
"Себе я бачу в дзеркалі природи" 2-4класи.
Участь у міському екологічному турнірі "Знавці природи".
Євробачення 2013 у гімназії. 5-11 класи.
"Вчительці букет підношу я" - початкова школа.
"Україна пам’ятає" - уроки пам’яті , присвячені голодомору 1932-33 рр.
"Ми діти твої, Україно" - початкова школа.
"Подвиг героїв житиме в віках" - до 68-ї річниці визволення України.
Місячник "За здоровий спосіб життя"
Новорічні свята, 1-11 класи.
Свято "Інтелект. Розум. Талант".
"Ми всі - українці" - до Дня соборності України.
Участь у районному конкурсі художньої самодіяльності (усі жанри).
Презентації класних колективів.
"Величаємо тебе, мамо" - молодша школа.
Святковий концерт до Дня 8 Березня "Її величність - жінка".
Конкурс української пісні "Червона калина".
Конкурс виконавців української поезії "Ми, українці, велика родина".
Першість гімназії з волейболу.
"Зірка моя - полин" - свято до Дня пам’яті Чорнобиля.
Участь у районних та міських краєзнавчих конкурсах.
"Пісні, опалені війною" - свято для ветеранів. 8-10 класи.
"Ніхто не забутий, ніщо на забуте" - початкова школа.
Свято останнього дзвоника "Нами рік цей прожито не марно".
|
|
Відкриті виховні заходи
Гурткова робота
Значна роль у виховному процесі гімназії відведена гуртковій роботі, яка є дієвою, популярною формою діяльності учнів у позаурочний час. Гуртки використовуються для різнобічної освіти і виховання учнів, розвитку у них художніх, науково-технічних, організаторських здібностей, умінь, навичок та формування творчої особистості гімназистів у рамках реалізації програми «Обдарованість».
У 2012-2013 н.р. у гімназії працювали 26 гуртків, серед яких є предметні гуртки, гуртки технічної творчості, художньої самодіяльності, прикладних навичок і умінь, які є дієвим фактором формування всебічно розвиненої особистості.
У роботі гуртків гімназії брали участь близько 95 % учнів гімназії і 75% учнів зайняті поза межами гімназії , 540 учнів гімназії у цьому році брали участь у конкурсах, фестивалях, презентаціях і концертах на сцені гімназії.
Робота з дітьми «групи ризику» та з їх батьками
На належному рівні була організована робота з дітьми «групи ризику» та з їх батьками. Згідно плану працювала Рада профілактики правопорушень. В рамках роботи з учнями, схильними до скоєння правопорушень, проводилися профілактичні заходи. Члени Ради профілактики співпрацювали з Батьківськими комітетами, діяв Батьківський Всеобуч, проводилися психолого-педагогічні консультації для батьків. Щоденно проводились рейди «Шкільне подвір'я», «Запізнення», у вересні та січні - рейд «Урок». На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту» педагогічним колективом проводилася системна робота з організації контролю за відвідуванням учнями навчальних занять, а саме: класні керівники щоденно вели облік відвідування учнями навчальних занять у книзі обліку відвідування занять, в яку після першого уроку заносили відомості про відсутніх учнів.
Інформація про систематичні пропуски окремих учнів використовувалася під час проведення засідання Ради Профілактики, для індивідуальних бесід з учнями та батьками, під час проведення батьківського лекторію. У кожному класі вівся лист контролю відвідування. Причини відсутності учнів класні керівники підтверджували відповідними довідками. З учнями, які пропускають заняття без поважних причин, систематично проводилася профілактична робота, а також з їх батьками.
Черговий адміністратор контролював відвідування занять учнями. Питання відвідування виносилося один раз на місяць на нараду при директорові.
Контроль за виконанням вимог щодо безпеки життєдіяльності учнів
Протягом 2012-2013 навчального року системно здійснювався контроль за виконанням вимог щодо безпеки життєдіяльності учнів під час навчально- виховного процесу та в позаурочний час.
У роботі з дітьми педагогічні працівники дотримувалися вимог законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу», нормативних документів управління освіти Оболонського району з питань безпеки життєдіяльності учнів. Класні керівники вчасно проводили з учнями інструктажі з ТБ, заходи в рамках тематичних тижнів з безпеки життєдіяльності, щотижневі бесіди про збереження життя та здоров’я, про що записували до журналів з ТБ встановленої форми, планів класних керівників, класних журналів.
На належному рівні виконувалися заходи щодо здійснення санітарно - гігієнічного режиму у гімназії, профілактичних медичних оглядів учнів, здійснення контролю за проведенням уроків фізкультури.
Питання безпеки життєдіяльності учнів під час навчально-виховного процесу та в побуті обговорювалися під час засідань педагогічних рад на класних та батьківських зборах.
Протягом навчального року з метою проведення просвітницької роботи з учнями та батьками з питань безпеки життєдіяльності відбувалися зустрічі з фахівцями центру здоров’я, представниками правоохоронних органів, служби з надзвичайних ситуацій. Згідно «Положення про проведення Тижнів безпеки життєдіяльності у навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році» на належному рівні у школі були проведені тижні знань безпеки життєдіяльності.
А Р Х І В:
|