|
|
КАФЕДРА СЛОВЕСНОСТІ |
|
|
|
Антонощук Євгенія Григорівна
Завідуюча кафедрою. Вчитель-методист, вчитель вищої категорії, Відмінник освіти України.
"Моє ж завдання – буть наставником і другом для дітей, Відчути
їх веселощі і драми, За 45 хвилин – навчить, спитать і оцінити,
Та ще й дотриматись вимог програми"
|
|
Шарова Світлана Володимирівна
Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
"Учительське щастя у тім полягає,
Щоб бачить, як вогник цікавості сяє
В дитячих очицях від сказаних слів,
Як сходи дає в ніжних душах посів.
І трудиться вчитель той безперестанку.
В роботі до ночі він з самого ранку,
Бо душі плекає, формує культуру,
Працює невтомно (послав Бог натуру)"
|
Невмержицька Ольга Федорівна
ЗАСЛУЖЕНИЙ ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНИ
Вчитель-методист, Старший вчитель.
Переможець Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2011" у номінації "Світова література"
"Стань для учнів чарівником, що перетворює складне і незрозуміле у просте і захоплююче,
відкрий їм цілий світ мистецтва!"
|
|
Грибіник Зінаїда Петрівна
Закінчила Київський університет ім. Т.Г.Шевченка. Спеціаліст вищої категорії. Старший вчитель
Працює над проблемою збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови та літератури
Зінаїда Петрівна до психології навчання підходить творчо, поєднуючи два предмети навчання – мовний
і мовленнєвий. Розвиває в учнів уміння спостерігати, порівнювати та узагальнювати, застосовуючи активні та
інтерактивні методи навчання.
|
Тросюк Світлана Дмитрівна
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Нагороджена грамотою МОН та знаком “Відмінник освіти України”
"Людина народжується, щоб бути щасливою. А кожна дитина може і повинна
бути щасливою. І цього треба навчати"
Працює над проблемою індивідуального навчання на уроках російської мови
|
|
Щеннікова Ніна Іванівна
Вчитель вищої категорії, Вчитель-методист. Нагороджена грамотою МОН та знаком
“Відмінник освіти України”, нагороджена подякою Київського міського голови
"Взяла важке завдання я собі у душу:
коли учитель, то, значить, мушу.
Дітей учити бути людьми!
Обов’язки на свої плечі:
Учитель між усіх віків
Майбутнього предтеча!"
Методична тема: інтерактивні форми навчання — важливий спосіб підвищення
ефективності уроків зарубіжної літератури в старших класах
|
Сень Світлана Олександрівна
Cпеціаліст вищої категорії. Cтарший вчитель
Працює над проблемою вдосконалення правописних навичок учнів на уроках української мови
"Організовуючи навчально-виховний процес, орієнтуватися, перш за все, на дитину як вищу
цінність, унікальну людську особистість"
|
|
Марченко Олена Євгенівна
Вчитель вищої категорії, Старший вчитель, нагороджена Грамотою МОН.
"Самый простой пример убедительнее самой красноречивой проповеди"
Працює над проблемою використання інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури
|
Перебийніс Оксана Петрівна
Cпеціаліст вищої категорії
Працює над проблемою розвитку орфографічних та пунктуаційних навичок учнів 5-9 класів
"Вчитель! Живе він, щоб квітла наша земля і ми —
Вчитель веде до світла, робить дітей людьми"
|
|
Паламарчук Надія Сергіївна
Cпеціаліст вищої категорії. Cтарший вчитель.
Працює над проблемою розвитку творчих здібностей у позаурочній діяльності
"Організовуючи навчально-виховний процес, орієнтуватися, перш за все, на дитину як вищу
цінність, унікальну людську особистість"
|
Федорченко Галина Іванівна
Вчитель вищої категорії, Старший вчитель. Нагороджена Грамотою МОН та знаком “Відмінник освіти України”.
"Знать надобно не мало:
Открыть поэзию вечную,
Учить сложнейшему полету — над собой —
И принимать без ропота судьбу
И мудро жить".
Працює над проблемою розвитку зв'язного мовлення учнів шляхом збагачення словнарного запасу
|
|
Ільченко Антоніна Іванівна
Спеціаліст вищої категорії.
Характерною особливістю в роботі
Антоніни Іванівни є індивідуалізація навчання української мови, що спрямоване на формування мовної особистості людини.
Володіючи широким спектром сучасних методів і прийомів викладання мови і літератури, вчитель поєднує їх з постійним
вивченням особистості кожного учня, їх здібностей
|
|
|
|
| | |