Можливостi самореалiзацiї творчої особистостi педагога
в перiод пiдготовки до атестацiї
Атестація — це очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби — потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї своєї діяльності в комплексі.
Уміння аналізувати й узагальнювати педагогічні явища за наявності в педагога сучасних теоретичних знань та дослідницького хисту роблять творчі шукання вчителя змістовними, цілеспрямованими, системними, надають упевненості у своїх діях, сприяють зростанню
практичних умінь та фахової майстерності.
Методична карта вчителя
Прізвищe, ім.'я, по-батькові_____________________________________________________________
Освіта___________________________________________________________________________________
(який навчальний заклад закінчив, коли)
Спеціальність____________________________________________________________________________
Посада___________________________________________________________________________________
Який предмет викладає і в яких класах____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Педстаж, у тому числі в цій школі________________________________________________________
Нагороди_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Заохочення_______________________________________________________________________________
Позакласна робота________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
1. Підвищення кваліфікації
№ п/п |
Рік, місяць |
Де проходив курсову підготовку |
Тема курсової роботи |
| | | |
2.Які матеріали оформлені для методичної кафедри, методкабінету
З.Які методичні виступи були у школі та за межами школи
№ п/п |
Дата |
Де відбувалися |
Тема |
| | | |
| | | |
4.Над якими питаннями методики, педагогіки та психології працює
5.Які питання методики можуть бути впровадженні в практику роботи інших учителів
6. Які питання методики викликають труднощі
|