Головна сторiнка
Адмiнiстрацiя
Педагогiчний колектив
Самоврядування
Мiжнародна дiяльнiсть
Нашi досягнення
Вчителям
Схема розгорнутої характеристики
Для учнiв
Для батькiв
Вступ до гiмназiї
Позакласна та виховна робота
Галерея
Адреса гiмназiї
Мапа сайту

Гiмназiя є асоцiйованим членом ЮНЕСКО
(з 2007 року)
Входить до Асоцiацiї працiвникiв лiцеїв i гiмназiй України (з 1999 року)


ВЧИТЕЛЯМ
Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики першокласників

1. Особливості навчальної діяльності

1.1 Довільність психічних процесів
- група здоров’я;
- здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;
- може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;
- розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;
- про виникненні навчальних труднощів на уроці докладає зусилля для їх подолання;
- рівень активності та самостійності у виконанні домашніх завдань;
- особливості уваги: концентрація, стійкість

1.2 Розвиток мислення
- на уроці демонструє здатність узагальнювати свої знання;
- здатен відділяти суттєві властивості предметів від не суттєвих;
- орієнтується в основних поняттях часу;

1.3 Сформованість основних навчальних дій
- розуміє завдання;
- здатний виділяти в завданні основне питання, визначати шляхи виконання завдання;
- може здійснювати прості операції мислення в умі, без опори на наочний матеріал;

1.4 Рівень розвитку мови
- може переказувати зміст тексту або розповідь вчителя своїми словами;
- зв’язано висловлює свої думки;
- має достатній словниковий запас;

1.5 Рівень розвитку тонкої моторики
- пише розбірливо, виконує основні вимоги;
- здатний малювати дрібні деталі, точно обводити контур;

1.6 Розумова працездатність
- зберігає розумову працездатність упродовж цілого уроку;
- здатний працювати в єдиному темпі з усім класом;
- працездатність під час виконання домашніх завдань;
- засвоює шкільну програму

2. Особливості поведінки та спілкування

2.1 Взаємодія з ровесниками
- активний у спілкуванні, сам вибирає собі партнерів для гри та занять;
- не провокує конфліктів з ровесниками, не б’є першим;
- має постійних товаришів у класі;

2.3 Взаємодія з педагогами
- може звернутися з проханням до вчителя;
- повагою ставиться до вчителя і дотримується потрібної дистанції у спілкуванні з ним;
- прислухається до зауважень та вимог вчителя, намагається їх виконувати

2.3 Дотримання соціальних та етичних норм
- підтримує охайний зовнішній вигляд упродовж дня;
- не списує домашні завдання;
- дотримується правил поведінки та спілкування, що прийняті в класі;

2.4 Саморегуляція поведінки
- відповідаючи біля дошки контролює рухи свого тіла;
- володіє собою в ситуаціях, що вимагають зосередженості, мовчання або обмеженості рухів;

2.5 Активність та автономність поведінки
- контролює свої емоції;
- достатньо активний на уроці, намагається проявити свої знання;
- проявляє зацікавленість у здобутті нових знань;
- здатен чергувати по класу

3. Ставлення до навчальної діяльності

3.1 Наявність та характер навчальної мотивації
- не пропускає уроки без поважної причини;
- проявляє зацікавленість у позитивній оцінці;
- має все необхідне шкільне приладдя;
- особливості мотивації

3.2 Сталий емоційний стан у школі
- адекватно реагує на оцінку та критичні зауваження;
- рівень тривожності

4. Ставлення до світу та до самого себе

4.1 Ставлення до ровесників
- емоційно-позитивне сприймання до своїх відносин з ровесниками;

4.2 Ставлення до значимої діяльності
- позитивне сприймання школи та навчання

4.3 Самооцінка
- рівень самооцінки

За матеріалом www.teacher.at.ua


Головна сторiнка| Адмiнiстрацiя| Педагогiчний колектив | Самоврядування | Мiжнародна дiяльнисть |
| Нашi досягнення | Вчителям: Схема розгорнутої характеристики | Для учнiв | Для батькiв | Вступ до гiмназiї | Позакласна та виховна робота |
| Галерея | Адреса гiмназiї | Мапа сайту|