Головна сторiнка
Адмiнiстрацiя
Педагогiчний колектив
Методичне об'єднання вчителів класних керівників
Звiт про роботу методичного об'єднання вчителів
класних керівників за 2014-2015 н.р.
Символи гімназії
Мапа сайту

Гiмназiя є асоцiйованим членом ЮНЕСКО
(з 2007 року)
Входить до Асоцiацiї працiвникiв лiцеїв i гiмназiй України (з 1999 року)

ЗВIТ ПРО РОБОТУ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗА 2014-2015 н.р.

Київ – Львів- єднає освіта

Спільний проект гімназії №143 та львівської школи №43
під керівництвом вчителя англійської мови Пушкарь Т.С.
та
методиста навчально-методичного центру освіти міста Львова Васильєвої Аліси В’ячеславівни.

Весняні канікули учнів 7- А класу гімназії №143 в одному із найбільш українських міст України – у Львові

...Львів зустрів нас дощем. Кожен з нас багато чув про Львів , але не кожен мав задоволення відвідати це чудове місто. У ньому гармонійно поєднані сучасні будівлі із стародавніми пам‘ятками архітектури...Ми ж провели у Львові незабутні, інформативні й сповнені вражень 2 дні…

Натисни для збільшенняВже першого дня разом із нашим екскурсоводом ми відвідали ряд таких відомих місць як: Проспект Свободи, Оперний театр, Вірменський квартал, Музей-аптеку, пройшли частинкою площі Ринок, побачили Ратушу, побували на каплиці Боїмів, прослухали цікаву історію біля пам’ятників Міцкевичу та Данилу Галицькому, на вулиці Галицькій побачили унікальні споруди місцевої архітектури, відвідали Костел Єзуїтів.

Багато? Так, чимало. А, отже, обідали ми також із гарним апетитом у незвичайному і дуже оригінальному ресторані із цікавою назвою «Три мітли». Смачно підкріпившись та набравшись сил завдяки такому смачному й ароматному гарячому шоколаду, яким ми смакували вже після обіду у кав’ярні неподалік, ми вирушили знайомитися далі із цим чудовим, неповторним містом.

Що цікаво, не було жодного із нашої групи, хто б поскаржився на втому. Всі з помітним захопленням та бажанням побачити й почути ще більше попрямували за нашим гідом Алісою В’ячеславівною. З нею ми провели зовнішній огляд Кафедрального собору, пройшли другою частиною площі Ринок, відвідали музей зброї "Арсенал", проїхалися вулицями відомим Львівським трамвайчиком аж до Церкви святих Ольги і Єлизавети, де ми мали змогу поглянути на місто з висоти пташиного польоту. Ми також відвідали церкву Святого Юрія й оглянули будівлю Львівського політехнічного університету.

Після такого цікавого, насиченого дня ми повечеряли у невеличкій Львівській кав’ярні і, лише після смачної вечері, відчули приємну втому. Спали всі міцно й з гарним настроєм.

Натисни для збільшення Другий день для нас розпочався поживним сніданком у ресторані нашого готелю. По закінченню сніданку на нашу групу вже чекала вже знайома нам дуже обізнана й професійна екскурсовод та цікава людина Аліса В’ячеславівна. До слова сказати, вона є методистом навчально-методичного центру освіти міста Львова та вчителем-методистом однієї із шкіл Львова. Знаючи як зацікавити учнівську аудиторію й не залишити байдужими дорослих, Аліса В’ячеславівна розрахувала нам маршрут екскурсій Львовом другого дня таким чином, що ми мали змогу знову проїхатися трамвайчиком цього разу до знаменитого Личаківського кладовища, оглянути лінії укріплення Бернардинського монастиря, пройтися вулицею Підвальною, спуститися до Копальні кави, купити солодкі сувеніри рідним та подивитися на процес виготовлення льодяників у місцевій Майстерні льодяників та карамелі.

Обідали ми просто у надзвичайному абсолютно неповторному місці під назвою «Криївка». Тут просто необхідно зупинитися більш докладно. На вході, котрий не так-то легко було відшукати (оскільки він розташований в глибині двору за адресою пл. Ринок, 14), нас зустрів вусатий партизан в однострої УПА зі шмайсером і запитав пароль. Ну, ми відразу зорієнтувалися і відповіли "Слава Україні!", на що отримали відповідь "Героям Слава!". Відразу потому пан партизан відчинив нам навстіж двері, і побажав "Смачного!" Зійшовши вниз досить довгими кам'яними східцями ми занурились в натуральну криївку УПА. Відповідний колорит, кілька залів, портрети, фотопанно, одяг, зброя, легкий ненав'язливий бекграундовий музичний супровід, підбір страв і посуд - все нагадувало героїчні часи наших славних повстанців. Ми із превеликим задоволенням смачно пообідали та рушили далі.

Натисни для збільшення А далі була екскурсія до підземелля Домініканського собору, прогулянка вулицею Краківською та огляд підземелля Єзуїтського храму-монастиря. Звичайно, що екскурсія Львовом була б не повною без найулюбленішого місця всіх дітей та дорослих - Львівської майстерні шоколаду. Напившись густого смачнючого й такого ароматного справжнього гарячого шоколаду ми ще прослухали екскурсію по Львівському римо-католицькому собору Успіння Пресвятої Богородиці та прийняли участь у святковому богослужінні , яке проводилося англійською мовою. Ми також оглянули вулицю Коперника й замок Потоцьких. Так активно й пізнавально проводячи час, ми майже не помітили як наша поїздка до цього чудового колоритного міста добігла кінця. Втомлені, але задоволені вже у потязі дорогою додому, ми згадували й обговорювали найбільш яскраві моменти нашої подорожі. Саме тоді ми вирішили, за можливості обов’язково повернутися до чудового міста Львів. Адже там ще залишилося так багато цікавого й незвіданого…

Класний керівник 7-А класу Пушкарь Тетяна Сергіївна

Під час проекту учні гімназії :

дослідили і вивчили особливості святкування Воскресіння Христового;
 дізналися, що у західному християнському світі дотримуються григоріанського календаря, Великдень у католиків святкується в першу неділю після дня весняного рівнодення;
 прослухали екскурсію у Львівському римо-католицькому соборі Успіня Пресвятої Богородиці;
 прийняли участь у святковому богослужінні , яке проводилося англійською мовою.

Головна сторiнка | Адмiнiстрацiя| Педагогiчний колектив: Методичне об'єднання вчителів класних керівників:
Звiт про роботу методичного об'єднання вчителів класних керівників за 2014-2015 н.р. | Самоврядування | Символи гімназії | Мiжнародна дiяльність |
| Співробітництво з ВНЗ | Нашi досягнення | Вчителям Семінари, конференції, виступи | Для учнiв |
| Для батькiв | Вступ до гiмназiї | Позакласна та виховна робота | Психологічна та соціальна робота |
| Галерея | Учні про гімназію | Преса про нас | Відеоархів | Адреса гiмназiї | Мапа сайту|